Nowe blogowanie.

Od zawsze prowadziłam bloga. Zaczęło się od różowych, błyszczących prowadzonych z ówczesną psiapsi przez bloga z opowiadaniami (no co, zawsze lubiłam pisać), o gwiazdach (nadal myślę, że dzięki temu byłabym dobrą agentką gwiazd!) i pewnie coś do kompletu by się znalazło. BLOG PAULINY miał być takim prawdziwie moim miejscem, ale po drodze gdzieś się zamotałam. I chyba już sama nie wiedziałam o co mi chodzi (typowa kobieta).

Teraz chcę wrócić i zrobić wszystko tak, jak należy :)

Spodobało mi się zdrowe życie, zgłębiam tajniki jak żyć fit, slow i healthy – nie martwcie się, nie będę kolejną specjalistką (a na pewno nie na tym etapie!), bo nie napisałabym takiego artykułu na temat witaminy D, jak Monika – moje guru w temacie zdrowego życia. Raczej będzie to pamiętniczek 21-letniej kobiety, której zdarza rzucać się na zapiekankę hawajską, batona bajecznego i kubusia – na spółkę z przyjaciółką, żeby nie było! Uwielbiam celebrować życie, jak Basia, która mogłaby być wzorem dla każdej kobiety! Jak czytam jej wpisy, oglądam zdjęcia, to ogarnia mnie błogi spokój :) Chciałabym pisać o takich momentach w moim życiu. Chcę pisać o podróżach małych i dużych, ale na razie będzie tylko o tych mniejszych. Chociaż dla mnie każdy wypad do ukochanej Łodzi jest wielką wyprawą, której nie zamieniłabym na nic innego! Na pewno nie porzucę PROJEKTU DOROSŁOŚĆ, bo temat zdecydowanie nie jest jeszcze wyczerpany :) Będę pisać o pasji, jeśli coś ciekawego będzie do przekazania. Taki mój lifestyle, moje życie, moje kredki i wszystko moje. Zostańcie ze mną, bo fajnie jest się dzielić swoją codziennością.

Skomentuj

