Weź notes i długopis.

download

Mimo, że wolę „pisać bloga” bezpośrednio na komputerze, to jednak jest pewna magia w pisaniu na papierze. Jak kiedyś, za starych dobrych czasów, kiedy jeszcze było się dzieckiem!

Siedziałam ostatnio w kuchni w moim nowym M (wynajmowanym ;)) na 11 piętrze. Było grubo po 19, słońce chyliło się ku zachodowi i spadł najpiękniejszy letni deszcz, jaki widziałam! Wyjrzałam za okno i zobaczyłam największą tęczę ever, górującą nad panoramą Warszawy. Czad!

Wzięłam, więc ten notes i do rytmu Eski Rock (jedyne słuszne radio), zaczęłam pisać. Tak po prostu. W tym jest moc! Pewna magia.

Skomentuj

