PD: Cztery kąty.

oknaPROJEKT DOROSŁOŚĆ to cykl o wchodzeniu w… dorosłość ;) Będzie śmiesznie, zabawnie, tragicznie, czasem pewnie też trudno, ale dam radę. Bo kto, jak nie ja? Po prostu – perypetie dwudziestolatki, która bardzo chce się usamodzielnić.

Stało się. Zawsze chciałam, jak najszybciej wyfrunąć z rodzinnego gniazda i po prostu się usamodzielnić. Na razie (wstępnie) zrobiłam wypad na 3 miesiące,  po tym zobaczymy co dalej ;) Jak jest?Dzielę pokój z kochaną friend. Właśnie zepsułam obiad, ale i tak go zjem, bo w portfelu za mało kasy, żeby zjeść coś innego. Zdarza się kolejka do łazienki i nie umiem zamykać drzwi na ten dziwny zamek! Ponadto, wracając o 21 z pracy, wchodząc w sobotni wieczór do windy, dowiedziałam się od ludzi, z którymi wjeżdżałam na moje 11 piętro, że mam tego dnia parapetówkę! Mimo wszystko jest fajnie. Widoki z (każdego!) okna nieziemskie, ludzie fajni. Tylko plączę się po tej Biedrze, bo nigdy nie wiem, co zrobić na obiad… ;) No ale zawsze pozostaje… słoik od mamy!

Nowy etap w życiu – czas zacząć! Będą relacje live!

One thought on “PD: Cztery kąty.

Skomentuj

