Kobiecość.

photo-1429637119272-20043840c013Kobiecość to pojęcie względne. Każda z nas odczuwa to inaczej, ma swoją własną definicję. Siedzę i myślę, co ona oznacza dla mnie. I po prostu nasuwają mi się przeróżne wspomnienia z mojego życia.

Kobiecość poczułam/czuję, kiedy… Dojrzały Pan Hiszpan powiedział, że mam najpiękniejsze oczy w Warszawie. Usłyszałam, że pięknie pachnę. Spojrzałam rano w lustro, uznając że właśnie wtedy wyglądam najlepiej. Wbiłam się w piękną kieckę i poszłam na koncert. Oglądam ulubioną piłkę nożną, krzyczę jak jakaś wariatka i cieszę się z goli mojej drużyny ;) Kobiecość poczułam też, kiedy dostałam najpiękniejszą różę na świecie, kawę na dzień dobry, winko na dobranoc.

Kobiecość to dla mnie również pewność siebie, którą mimo różnych zawirowań i problemów nadal w sobie pielęgnuję. To wewnętrzny spokój, który wcale nie objawia się tak często, jak bym tego chciała ;) To akceptacja pewnych zachowań i zrozumienie dla drugiego człowieka. To też zrozumienie tego, że wszystko zależy tylko ode mnie. Taką kobiecość chciałabym zawsze w sobie mieć.

Nie muszę wspominać, że to moje ulubione dziewczyny z bloga ZróbTo.no zainspirowały mnie do tego wpisu. Dziękuję :) foto – unsplash

Skomentuj

