FAVORITO || 2

Cześć i czołem w to świąteczne popołudnie! Ja jak zwykle, po 20 minutach ulotniłam się od stołu i już wtedy sobie powiedziałam święta, święta i po świętach. U mnie tak zawsze ;) Dzisiaj mam dla Was kolejne faworki, czyli mój cykl FAVORITO. Jedynkę zobaczycie tutaj. No dobra, zaczynamy.

1. ŁÓDŹ. Wygrywa ostatnio ze wszystkim. Gdybym była blogerką kosmetyczną, to z pewnością nazwałabym ją ulubieńcem miesiąca! To miasto zasługuje na uwagę. Więcej przemyśleń na temat mojej weekendowej (w założeniu – tak naprawdę to wyjechałam dzień później…) wycieczki tutaj.

2. Suicidal Dream. Katuję ten kawałek cały dzień. Zważywszy na tekst, wiem, że to zabrzmi dziwnie… Ale wiążą się z nim moje ulubione wspomnienia w życiu. Uwielbiam.

3. Milan Kundera i jego dziesięć myśli. Dziwny facet, za którym przepadały kobiety. Ja też uległam… Wielbię jego dzieła w nowym wydaniu WABu, które od niedawna pojawiają się na rynku. Okładki są CU-DO-WNE! Idealnie wpasowują się w moją estetykę. Najpierw podlinkowane cytaty, a potem sio do księgarni!

4. Tak się zastanawiam, czy gdzieś już tego nie linkowałam… Scandinavia Standard. Portal o Skandynawii, prowadzony przez dziewczyny mieszkające w Kopenhadze :) Widzę siebie w ich roli… Cudny design, świetna treść. Poza tym bardzo dużo mojej malutkiej Danii! Nic, tylko czytać!

Dzisiaj to tyle… Idę po sałatkę. Smacznego dla mnie! Dla Was pewnie też :) // fot unsplash

Skomentuj

