FAVORITO II 1

Tak sobie siedzę i słucham (tak, słucham, nie oglądam…) relacji z meczu i czekam na kolejny mecz (który zamierzam już zobaczyć, nie tylko o nim posłuchać). Atmosfera sprzyja pomysłom, tak więc, wpadła mi do głowy myśl o nowym cyklu. Dużo tego w blogosferze, ale przecież każdy lubi, co innego, więc zawsze można znaleźć coś nowego dla siebie ;)

FAVORITO, czyli ulubiony. Będę się z Wami dzielić, tym co lubię. Będą filmy, książki, jedzonko, miejsca, aplikacje etc. Co tylko mi się spodoba :) Zaczynamy!

1. Ba Ba  Dum. Bardzo fajna, świetnie zaprojektowana i intuicyjna strona poświęcona nauce języków obcych. Poznałam ją dawno temu, ale ostatnio napisała o niej Dr Lifestyle i tak mi się przypomniało, że kiedyś spędzałam godziny, grając w te gierki. Jeśli nie znacie, to gorąco polecam! Kilka(naście?) języków, kilka wersji gry i świetny efekt. Ja lubię zapisywać nowe słówka, wtedy nauka jest jeszcze bardziej efektywna.

2. Moja „nowa wielka czarna torebka”. Uwielbiam torebki!  Razem z botkami, swetrem i dżinsami tworzą mój ulubiony zestaw :) Moja „stara wielka czarna torebka” kupiona lata temu w Reserved przeszła już zbyt wiele,  więc musiała pójść na zasłużoną emeryturę. Na jej miejscu pojawiła się jeszcze większa torebka z WITTCHEN (nie, nie kupiłam jej w Lidlu, chociaż nic złego w tym nie widzę ;). Jestem nią absolutnie zachwycona!! A trafiła do mnie tak: kilka dni temu oglądałam mecz (Ja? Mecz? Niemożliwe…) i z boku transmisji „wisiała” reklama WITTCHEN. To sobie kliknęłam, bo przecież wcale nie było po 23 i wcale nie miałam następnego dnia wstać o 5. Spodobała mi się torebka, na wpół przytomna zrobiłam przelew i poszłam  spać. Rano plułam sobie w brodę, że wydałam kasę, ale stwierdziłam, ze najwyżej ową torebunię sprzedam. Po prostu, jak ją  zobaczyłam w internecie następnego dnia, to już tak bardzo mi się nie podobała… Ale, jak się u mnie pojawiła… Gdyby nie było grubo po 1. w nocy, to bym pisnęła z zachwytu. Ta torebka jest idealna. Fell in love.

3. Marketing. Serio, to moje nowe love. Duuużo na ten temat czytam i to jest super! Mam to szczęście, że mój bliski znajomy pracuje w marketingu dużej firmy, więc mam wieści z  pierwszej ręki :) Fajnie podpatrywać jego pracę. Wkręciłam się!

4. ZdrowoManiaTV. Agnieszka, w blogosferze szerzej znana jako Lifemanagerka stworzyła bardzo ciekawy program na temat zdrowego stylu życia. Mam co jakiś czas takie zrywy, podczas których ciągnie mnie do zdrowszego trybu życia, ale… Mój entuzjazm szybko podupada. Teraz przynajmniej umiem się do tego przyznać… Agnieszka swoim programem powoli zmienia moje nastawienie. Mam nadzieję, że na długo!

5. YERBA MOHITO. Rano odkryłam ten przepis. Jeszcze nie próbowałam, ale przy najbliższym babskim wieczorku sprawię sobie coś takiego:) Brzmi (i wygląda), jak energetyczna bomba!

Na dzisiaj, to tyle. Piąteczka na powitanie nowego cyklu :)

A Wy co ostatnio polubiliście?

Skomentuj

