Co chcę zmienić w 2015 roku?

W opisie tego bloga widnieje słowo ‚podróże’. Ktoś mógłby powiedzieć, hej! gdzie są te podróże?? No właśnie, gdzie…?

Podróżowanie zawsze było jednym z moich największych marzeń. Kiedyś o realizację było trudno, bo pochodzę z mało zamożnej rodziny i po prostu nie było mnie na to stać. Jednak od kilku miesięcy zarabiam sama na siebie i wiem, że z każdej wypłaty mogę odkładać na wymarzone wyjazdy. W 2015 roku naprawdę CHCĘ to zmienić.

To magiczne słowo ‚podróże’ w opisie bloga nie jest tam bez powodu. Przypomina mi o tym, co chcę w życiu zobaczyć i osiągnąć. Nowy rok, moje urodziny – idealny moment na zmiany! Rok 2015 ogłaszam rokiem podróży. Mam nadzieję, że mi to wyjdzie. Mam nadzieję, że bliskie mi osoby będą mnie pilnowały, żebym kupowała te bilety, odkładała pieniądze i w końcu spełniała marzenia. Zabrzmiało troszkę patetycznie, ale kurde! Może tak trzeba?

Co jeszcze bym zmieniła? Swoje podejście. Moje notesy (w ilości milion+) i kalendarze zawsze się uginały od nadmiaru planów i pomysłów. Nie muszę mówić, że zaczęłam coś robić w kwestii może… 1/10 z nich. Nienawidzę tego uczucia, bo wiem, że naprawdę mogę wiele osiągnąć. Wczoraj i dzisiaj usłyszałam to samo od swoich przyjaciół, więc chyba czas zacząć działać. No i pierwszy maleńki krok zrobiłam. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

W 2015 roku naprawdę chcę postawić na swój rozwój. Tak sobie wymyśliłam  i tak będzie! A Wy co chcecie zmienić? // foto  unsplash

One thought on “Co chcę zmienić w 2015 roku?

  1. bez sensu planować sto rzeczy i potem mieć do siebie pretensje że się nie udało, skoro od początku plan był nierealny – mowię o zdaniu ” Moje notesy (w ilości milion+) i kalendarze zawsze się uginały od nadmiaru planów i pomysłów.”. Lepiej zaplanować mnie, ale realnie i wtedy łatwiej sobie odhaczać wszystko po kolei.
    ogladalam niedawno piękny dokument o starszej pani, która raz do roku zakłada plecak i znika z domu na kilka miesięcy. da się.
    ja nie jestem z tych co wyruszą z 20 zł w kieszeni na stopa do armenii, nigdy nie byłam. ale tylko potwierdza sie fakt, że chcieć to móc.
    życzę wypełnienia postanowienia.

Skomentuj

