Co robić w chłodne wieczory?

Tegoroczne lato trwało dłużej, niż powinno. A jak już nadeszła jesień… Nagle z ponad 20 stopni, zrobiło się 5! Przeżyłam niemały szok termiczny, kiedy kilka dni temu wyszłam rano do pracy… Teraz już się przyzwyczaiłam, a chłodne wieczory stały się przyjemne. Jeśli macie inne zdanie, to mam dla was kilka propozycji na spędzenie jesiennego wieczoru :)

1. Ciepła herbata i serial.
O herbacie pewnie jeszcze napiszę, bo zawsze w pewnym momencie roku, w moim domu pojawiają się przeróżne herbatki. Na wiosnę prym wiodła czarna z dodatkiem marynowanej pigwy i cukru. Dzisiaj natomiast piję cynamonową z jabłkiem (ten zapach <3). Do tego dobry serial (Chicago PD, Chicago Fire, White Collar, Suits – moje ulubione <3) i wieczór z głowy!

2. Spacer.
Jak dla mnie każda pora jest dobra na spacer. -10 czy +30 na zewnątrz – nevermind, na spacer i tak się wybiorę :) Długie spodnie, sweter lub ciepła bluza i przyjemny spacer, jak ta lala :) Powietrze o tej porze roku jest wyjątkowe. Rześkie, takie jak lubię najbardziej.

3. Aktywność fizyczna na dworze.
O taaaaak. W końcu nastał ten czas (ta pogoda!), kiedy mogę wyjść na zewnątrz i pobiegać. Spokojnie, na luziku, bez myśli w głowie, że grozi mi śmierć od upałów. Wierzcie mi, przez kilka ostatnich miesięcy to była moja wymówka. Chociaż ja naprawdę źle znoszę upały… Teraz w końcu regularnie będę ruszać tyłek z domu :) Mam nadzieję! UPDATE. Jogging uprawiam w pracy, bo brakuje mi wolnego czasu.

4. Książka na ławce w ogrodzie. I winko do tego.
Przez całe moje życie, w ogrodzie rodzinnym stoi zielona drewniana ławka, miesząca jakieś 7 osób. Nie ma nic przyjemniejszego niż siedzenie tam z dobrą książką! A w tle szum latających samolotów, który uwielbiam. Chociaż takie siedzenie, to propozycja bardziej na południe, niż na wieczór ;)

5. Kolacja na mieście, z przyjaciółmi.

Bardzo cenię sobie, taką formę spędzania wolnego czasu. Jest mało rzeczy, które mogę przebić wspólny posiłek z bliskimi. Polecam wybrać się wspólnie w fajne miejsce, usiąść przy oknie, zamówić coś dobrego i cieszyć się chwilą. Przy okazji obserwując świat za oknem :)

6. Tutaj jest miejsce na Twój pomysł! Ja wypisałam te najprostsze, dla mnie najlepsze. Pora na Ciebie, co byś dopisał/a do mojej krótkiej listy?

// źródło zdjęcia //

Skomentuj

