PRZEGLĄD | 1 |

Długo się zastanawiałam, jakby nazwać cykl postów, w którym zamierzam dzielić się z wami moimi małymi odkryciami ze świata. Nazwa przyszła mi przed chwilą do głowy i jest do bólu banalna – PRZEGLĄD :)

PRZEGLĄD – cykl, w którym dzielę się moimi znaleziskami.

W końcu mam duszę małego odkrywcy.

1. Pierwsze, jakże zaszczytne miejsce przypadło małemu projektowi fotograficznemu (hmm?) pt. How the artist fell in love. Trzy głupie zdjęcia, a jak ciepło na serduszku się robi :)

2. „Patrzę na Warszawę z góry”, czyli wywiad z niezwykle zdolnym Maciejem Margasem. Stawiam, że Warszawiacy tego Pana już znają ;) Jeśli nie, to spieszę z wyjaśnieniem: Maciej wchodzi na dach wysokiego budynku, robi piękne fotki, wrzuca je do sieci, ludzie się zachwycają. Śledzę jego poczynania od samego początku – fajnie jest obserwować, jak staje się dosyć znany w środowisku. Nie dziwota, takie zdjęcia zasługują na sławę.

3. Piękne zdjęcia pokazujące, jak mały w obliczu natury jest człowiek. Dosłownie i w przenośni.

4. Fotografia, fotografia, znowu fotografia. Tym razem są ta zdjęcia ze ślubu JFK i Jackie. Nie wie, czy wiecie, ale jestem ich miłośniczką. Charyzma Pana Prezydenta i klasa Jacqueline nigdy nie  przestaną mnie urzekać. Polecam przejrzeć całą stronę, na której znajdują się te zdjęcia. Nie byle jakie zdjęcia, bo stare, vintage, często b&w. Czyli coś, co uwielbiam i mogłabym przeglądać godzinami.

5. ARCHITECTURE IS A GOOD IDEA. Od niedawna mój ulubiony vlog. Uwielbiam architekturę, bardzo mnie ta branża fascynuje. Nawet kiedyś miałam aspiracje, żeby zostać architektem (krajobrazu). Ciekawe czy moje ‚projekty’ robione w dzieciństwie są gdzieś upchnięte w domu… No cóż, może jeszcze zrobię karierę w tej dziedzinie, ale na razie z wielką przyjemnością słucham Radosława Gajdy, autora owego projektu. Opowiada bardzo ciekawie, rzeczowo i przede wszystkim z pasją.

 6. 25 things you should know before studying abroad. Studia w Polsce (WEDŁUG MNIE) to dosyć słaba opcja, więc zachęcam do zapoznania się z ofertami zagranicznych uczelni. Zaraz później przejrzyjcie listę 25 rzeczy, o których powinno się pamiętać przed zagranicznym wyjazdem na studia! ;)

7. Pine Tribe – świetna strona prowadzona przez Skandynawów (<3) o work-life balance and a healthy lifestyle. Nie dość, że treść stoi na wysokim poziomie, to jeszcze wszystko ładnie wygląda! Zakochałam  się w ich logo.

8. Patrzcie, jak fajnie można zareklamować alkohol! Naprawdę, jestem zachwycona! Zrobiłam mały research i przejrzałam reklamy Ballantine’s Scotch Whisky sprzed kilkudziesięciu lat. Wszystkie, dosłownie wszystkie są genialne. Fell in love. Zrobione ze smakiem, wyglądające pięknie i skuteczne! Chyba po raz kolejny mogę określić siebie mianem vintage lover :)

9. Pozostając w  temacie alkoholu – co by było, gdyby etykiety alkoholi mówiły prawdę :) Tequila, winko i Daniels najlepsze!

10. Nie ma dziesiątki :) Miała być, ale nie uzbierało się aż tyle. Może to i dobrze… Ten jeden numerek jest dla was – pokażcie mi jakiś ciekawy link!

Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że w końcu rozpoczęłam ten cykl! Mnóstwo blogerów  prowadzi coś podobnego i zawsze z przyjemnością to czytam. Sama uwielbiam szperać po sieci i wynajdywać takie perełki. A że dobrem trzeba się dzielić, to się dzielę :) // źródło zdjęcia //

Skomentuj

