O chęci podróżowania.

Nie wiem, czy istnieją ludzie, którzy nie chcą podróżować. A jeśli tak, to… jak to możliwe!? Marzenia o wielu miejscach na świecie wypełniają mi mnóstwo mojego, jakże cennego czasu ;) Ale na pewno nie jest to czas stracony. Na razie podróżuję bardzo mało. Żeby nie powiedzieć, że wcale… Nie pamiętam, kiedy ostatnio gdzieś byłam. Dzieje się tak z różnych powodów, ale muszę w końcu to zmienić!

Dlatego dzisiejszy wpis będzie po brzegi wypełniony inspiracjami. Nie wiem, jak Was, ale mnie piękne zdjęcia napędzają do działania. Od razu w głowie układam plan wizyty w tym miejscu, czytam, oglądam, podziwiam, sprawdzam loty i inne hostele… ale nie rezerwuję… Muszę to niedługo zmienić, bo już ledwo wytrzymuję ;) Tymczasem wyjaśnię pewien termin, który był inspiracją dla tego wpisu: WANDERLUST – a strong desire or urge to wander or travel and explore the world. Niekiedy w głowie pojawia się inne ładne słówko: FERNWEH (z niemieckiego) – an ache for distant places; the craving for travel.

Teraz już wiecie, o czym myślę i co czuję każdego dnia. Czas się zainspirować!

Kwintesencja nowojorskiej zimy… Czy może być coś lepszego?! // źródło

Właśnie tak bym chciała spędzać teraz czas. // źródło

A taką ulicą chciałabym jechać starym kabrioletem… // źródło

Czy tylko ja uważam, że palmy są bardzo fotogeniczne?? // źródło

Amen. // źródło

Hm… Dziwnym trafem większość powyższych zdjęć jest związana ze Stanami Zjednoczonymi… To pewnie przez książkę, którą teraz czytam – Oczy wuja Sama Bartosza Gardockiego, o życiu i licznych przygodach w USA. Czytając tę książkę, modlę się o to, żeby nigdy mi wizy nie odmówiono… ;) A Wy o jakim miejscu teraz marzycie?

7 thoughts on “O chęci podróżowania.

  1. Ja to marzę ciągle o jakimś miejscu, teraz mam w głowie tylko jakieś spokojne jezioro, gdzie nie ma tłumów i gdzie można się wylegiwać w spokoju :P Ale podróżować bardzo lubię, robię to od małego, dzięki moim ukochanym rodzicom! :) I mam wrażenie, że będę podróżowała coraz więcej z wiekiem :)

  2. Ach, Stany Zjednoczone ♥ Bardzo chciałabym kiedyś pojechać na taką objazdową wycieczkę po wszystkich słynnych miastach – od Bostonu i Nowego Jorku przez Tallahassee, Chicago, Austin, Santa Fe, Las Vegas itd. itd. aż po Los Angeles, San Francisco, czy nawet Seattle. Ale się rozmarzyłam…. :D

  3. Mogłabym popełnić taki sam wpis! :)
    Moja tablica na pintereście pełna jest cytatów, które pewnego pięknego dnia zawieszę na ścianach, albo jeszcze lepiej – zrealizuję!

Skomentuj

